2015. december 8., kedd

NOSZTALGIA

Elmélkedések a szeretetről



A szerelem örök, vagy mulandó? Megkínoz vagy boldogít? A szeretet mire képes?

 Hányféle van belőle? Gondolunk-e ezekre eleget, vagy csak pufogtatjuk a szavakat?
 Keresed? Menekülsz előle?

Bizonyára mind mások vagyunk....ebben a témában is. Egy biztos, a szerelemről mindenkinek van véleménye...talán a szeretetről is...

Egy kicsit nosztalgiázom, mert az utóbbi hónapokban bezártam a szívem kapuját, és nem engedtem, hogy új embereket megszeressen. 
Kitágítottam ezt az érzést a Mindenség felé. A teremtett világot szeretem most és a teremtéshez hasonló örömet, az alkotást.
 Érdekes felfedezés, lányomat is úgy szeretem, mint a teremtett világot. 
Ma viszont visszakacsintottam a régmúltra, amikor ragaszkodtam valakihez. 
Szerencsés természetem van.Azt a függő érzést is szeretem, és az is, amikor szabad a szívem.
Te hogy vagy evvel?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése