2015. december 9., szerda

Az életed

A szeretet, szerelem témát még majd fejtegetjük, de most az jutott eszembe, hogy milyen titokzatos az élet. Az életed. Az életem.
Ha alacsony energiaszinttel gondolom végig, rettenetes és küzdelmes volt eddig.
Ha jó állapotban vagyok, szerencsére ez a gyakoribb, akkor csodálatosnak érzem, mert minden küzdelemnek meglátom az eredményét. Lehet hogy a sikerélményekért élünk?
Nem azon kesergek, hogy egy évig, pontosan tavaly november 25-től idén november 25-ig, fájt a csípőm, aminek mint fél év után kiderült nem porckopás az oka, hanem kimozdult a helyéről az ízület, méghozzá azt a háti csigolyák elmozdulása okozta, hanem sikerként élem meg, hogy nyomtalanul eltűnt a panaszom.
Most hogy vége a kínoknak, boldoggá tesz, hogy a gondolkodásom segített hozzá a diagnózishoz és a gyógyuláshoz is.Nem hittem el, hogy ez korral jár, és hogy ez már csak rosszabb lesz. Végigcsináltam, és közben megszerettem magamat ezért. Persze más is történt az egy év alatt, műteremlakásba költöztünk, újra rendszeresen alkotok. Sok jó ember gyűlt körém.
www.karolyfizsofia.hu



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése